Wednesday 16 June 2010

Akademi Du'at 2010 : Terima Kasih Semua...

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim...

Warga Akademi Du'at 2010

Alhamdulillah...tinggi yang tiada terhadnya ku panjatkan kesyukuran kepada Allah s.w.t. di atas peluang dan ruang kepadaku sebagai pengarah dan sahabat-sahabat AJK pelaksana untuk memecah keringat dan tenaga bagi menjayakan Program Akademi Du'at 2010 di bawah Program Liqa Mahabbah 10.

Jutaan terima kasihku ucapkan kepada pihak PMRAM dan DPM MAQAZ Shoubra (PMRAM Cawangan Shoubra) yang telah memberi amanah kepadaku untuk menjayakan program ini. Bagitu juga buat mentor program ini Ustaz Mohd Nasruddin Mohajir (Penasihat 1) dan Ustaz Muhammad Naim Hassan, (Pengerusi) yang telah memberi idea walaupun sekarang sedang dalam fatrah imtihan syahadah.

Setinggi penghargaan ku ucapkan kepada perasmi pembukaan dan penutup program iaitu Ustaz Mohd Farkhan Md Zain, Naib Presiden 3 PMRAM dan Ustaz Muhamad Zuhaili Saiman, Timbalan Presiden PMRAM.


Terima kasih kepada semua jemputan penceramah seperti Ustaz Abdul Mu'izz Mohammad, Ustaz Ahmad 'Afif Zuhdi Ahmad Zaki, Ustaz Syeikh Muhd Mujahid Sikh Nawawi, Ustaz Muhammad Mujahid Muhammad Fadzil, Ustaz Hairul Nizam Mat Hussin, Dr Muhammad Yazid Hanzir, Ustaz Mohd Zahid Abu Bakar, Ustaz Mohamad Azlan Haji Alias dan Ustazah Siti Anisah Ahmad.

Syabas dan tahniah ku dedikasikan kepada sahabat-sahabat AJK pelaksana iaitu Muhammad Akmal Mukhtar, Sufyan Omar, Mohammad Adlly Mohammad Bukhori, Nurul Amin Ismail, Muhd Naim Asyraf Muhammad, Mohammad Khalis Othman, Muaz Ab Halim, Yusof Assidiqqi Ahmad Sharkawi, Mohd Hafizzul Azri Azman, Muhd Asyraf Tajuddin, Saifullah Md Isa, Muadz Husain dan Mohamad Firdaus Musa. Tidak lupa kepada barian fasilitator iaitu Ahmad Huzaifah Fauzi, Md Saifullah Nik Abdulah, Zul Fakaar Mat Ghani, Wan Mohd Kamaruarifin Wan Mohd Salim dan Ahmad Izzuddin Ahmad Shahbudin.

Seterusnya penghargaan kepada Badan Kebajikan Anak Wilayah Persekutuan Mesir (BKAWM) dan Badan Kebajikan Pelajar Pulau Pinang Mesir (BKPPM) yang turut sama membantu merealisasikan program ini. Turut sama diucapkan kepada semua para peserta dan mereka-mereka yang turut sama membantu menjayakan program secara langsung atau tidak langsung.

Moga program yang telah berlangsung ini mendapat keredhaan dan ganjaran daripada Allah s.w.t seterusnya mencapai objektif dan hadaf yang telah digariskan oleh pihak kepmpinan.Insyaallah. amin

Bukanlah diri ini nak berbangga tetapi diri ini begitu rasa teruja, terharu dan sangat gembira apabila melihat komitmen yang sangat tinggi yang diberikan oleh semua pihak termasuklah barisan AJKT DPM MAQAZ Shoubra.

Sekali kali ku ucapkan kepada semua "TERIMA KASIH SEMUA..."

Kenari : Jangan lupa kita ada muhasabah program nanti. Akan dimaklumkan..
Nuri : Ade maka-makan tak..hehe

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

REPLIKA KERETA ANTIK

REPLIKA KERETA ANTIK

REPLIKA FERRARI

REPLIKA FERRARI

REPLIKA BIKERZ

REPLIKA BIKERZ
Powered By Blogger

PERKEMAT DQ 06/07

PERKEMAT DQ 06/07

IBNU HAJI ABD KARIM © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO