Wednesday 2 June 2010

Natijah Imtihan Qiraat Mansurah...

Bismilah ar-Rahman ar-Rahim...

Maahad Qiraat Mansurah

Sumber : Klik di sini

Mansurah, 2 Jun 2010 - Keputusan peperiksaan mahasiswi Qiraat tahun dua telah keluar di Maahad Qiraat Fatayat, Mansurah pada 29 Mei baru-baru ini. Seramai 34 orang siswi Qiraat tahun dua yang menduduki imtihan syafawi yang bermula pada 29 April dan disambung dengan imtihan tahriri sebanyak lima madah pada 8 Mei dan berakhir pada 16 Mei 2010.

Daripada keputusan imtihan ini, seramai 22 orang siswi Qiraat tahun dua telah berjaya dan lulus sepenuhnya untuk naik ke tahun tiga, manakala 12 orang siswi yang lain akan menduduki imtihan dur thani pada 17 Julai ini bagi menentukan kejayaan mereka ke tahun tiga.

Mengikut laporan yang diberikan, keluarnya natijah imtihan mereka pada tahun ini agak cepat kerana kebiasaannya setiap tahun mereka akan menduduki imtihan bersama-sama mahasiswi Qiraat tahun satu, tetapi disebabkan masalah muqayyad nama pelajar tahun satu ini menyebabkan mereka tidak dibenarkan menduduki peperiksaan pada akhir April itu bersama-sama pelajar Qiraat tahun dua. Sepertimana yang dimaklumkan, pelajar Qiraat tahun satu akan menduduki imtihan mereka pada 17 Julai 2010 bersama mahasiswi tahun dua yang akan menduduki imtihan dur thani.

Didoakan semoga Allah mengurniakan kejayaan kepada mereka dan tahniah diucapkan kepada mahasiswi Qiraat tahun dua yang telah berjaya.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

REPLIKA KERETA ANTIK

REPLIKA KERETA ANTIK

REPLIKA FERRARI

REPLIKA FERRARI

REPLIKA BIKERZ

REPLIKA BIKERZ
Powered By Blogger

PERKEMAT DQ 06/07

PERKEMAT DQ 06/07

IBNU HAJI ABD KARIM © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO