Saturday 5 June 2010

Akademi Duat Muncul Khas Buat Warga Shoubra...!!!

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim...

Bertemakan 'Menjana Fikrah, Membina Syakhsiah'

Setinggi-tinggi kesyukuran dirafa'kan kepada Allah s.w.t. diatas segala kurnia_nya kepada hamba-Nya yang sentiasa mendambakan curahan cinta dan kasih sayang-Nya. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. beserta sahabat-sahabat dan ahli keluarga Baginda.

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah kerana memberi ruang dan peluang kepada kami warga Shoubra untuk mengadakan suatu program yang melahirkan mahasiswa huffaz yang berketrampilan melalui kepimpinan Islam dalam menjana fikrah Islamiyah mahupun membina syakhsiah diri yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang seiring dengan mahasiswa-mahasiswa jurusan yang lain samada dari pengajan Islam atau sebaliknya.

Lantas, lahirnya ilham yang bernas ini bertujuan memberi pendedahan kepada peserta tentang kaedah-kaedah pengurusan dalam organisasi, cara-cara protokol dalam sesuatu majlis rasmi, berkongsi pengalaman dalam satu-satu oraganisasi atau pimpinan, meng'aula'kan dalam sesuatu perkara, menyelesaikan masalah mengikut kaedah Islam dan banyak lagi.

Ayuh, sahabat-sahabat tahun 1 jangan lepaskan peluang yang jarang-jarang sekali dapat diadakan semoga segala kebaikan yang diperolehi dapat diaplikasikan apabila berada di tanah air kelak. Insyaallah..

Untuk pendaftaran sila hubungi Bendahari Program :

USTAZ SUFYAN OMAR (011 - 9756781)

Sebarang pertanyaan terus hubungi Pengarah Program :

USTAZ MOHAMMAD AFIF ABD KARIM (011-6312421)

Tarikh tutup penyertaan pada 12 Jun 2010
Terhad kepada 30 orang sahaja...Siapa cepat dia dapat...!!!


Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

REPLIKA KERETA ANTIK

REPLIKA KERETA ANTIK

REPLIKA FERRARI

REPLIKA FERRARI

REPLIKA BIKERZ

REPLIKA BIKERZ
Powered By Blogger

PERKEMAT DQ 06/07

PERKEMAT DQ 06/07

IBNU HAJI ABD KARIM © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO